Tres Amigos - nowa marka produktów od firmy Fanex
Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, stanowiąca zupełnie nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów, ale ich oferta będzie sukcesywnie powiększana.
Tres Amigos to nowa linia wysokiej jakości dodatków, oparta o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. Marka powstała z myślą o profesjonalistach i polskich szefach kuchni. Nowa linia wyrobów, dzięki specjalistycznym procedurom kontroli - jak wszystkie produkty firmy Fanex - odpowiada najwyższym standardom jakości.
W ofercie marki Tres Amigos znajduje się obecnie ponad 20 produktów. Są to m.in. oliwki zielone i czarne w puszce (całe i drylowane), pomidory całe i w kostce, kukurydza , sałatka szwedzka, pulpa pomidorowa, tuńczyk, czerwona fasola, ogórki konserwowe, prażona cebula, czy sos do pizzy.
- Tres Amigos to produkty skierowane głównie do branży HoReCa i są doskonałym uzupełnieniem naszej oferty sosów i dresingów. Chcemy, aby nasi klienci otrzymywali od nas kompleksową ofertę o ponadprzeciętnych standardach jakości, składającą się z naturalnych składników. Tylko taka oferta jest dziś akceptowalna przez profesjonalistów związanych z gastronomią. Ilość produktów Tres Amigos, będzie sukcesywnie powiększana. Poszerzając ofertę będziemy kierować się wynikami naszych badań rynkowych oraz analizą popytu ze strony kluczowych Klientów - mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.
Firma Fanex odpowiedziała na rosnące zapotrzebowanie klientów nie tylko w zakresie jakości dostarczanych produktów. Zadbała również o ich smak - dzięki badaniom i testom, wyroby marki Tres Amigos mają wysokie walory smakowe, które zostały docenione w fazach testowych przez profesjonalnych kucharzy z którymi współpracuje Fanex. Szeroka oferta dodatków w połączeniu z walorami smakowymi sprawia, że ich sprzedaż już na samym początku zaczęła dynamicznie rosnąć.