SOSiWÓZ - dla miłośników street foodu
Fanex, producent sosów i dodatków gastronomicznych, wprowadził nowy projekt - SOSiWÓZ. To mobilny koncept, który stanowi niezależną submarkę i innowacyjną przestrzeń kulinarną.
Projekt ma na celu przyciągnięcie uwagi zarówno profesjonalistów z branży HoReCa, jak i zwiększanie świadomości dotyczącej marki wśród klientów detalicznych i miłośników street foodu.
- Chcieliśmy czegoś więcej niż zwykły samochód reklamowy. Zależało nam na nazwie, logo i designie, które od razu przyciągną wzrok i zapadną w pamięć. Myślę, że to się w pełni udało. SOSiWÓZ to wyjątkowy koncept, który nie tylko inspiruje, ale i angażuje. Pozwoli nam także nawiązać relacje z nowymi odbiorcami - mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy Fanex.
SOSiWÓZ wyróżnia się designem i konceptem, przyciągając fanów street foodu i wielbicieli wyjątkowych smaków. Za kreatywne opracowanie konceptu odpowiada warszawska agencja HEIMA Studio, która postawiła na różnorodną kolorystykę inspirowaną barwami etykiet sosów Fanex.
Wprowadzenie SOSiWOZu wpisuje się w jeden z trendów gastronomicznych ostatnich lat - rosnącą popularność street foodu. Wraz z dynamicznym rozwojem rynku foodtrucków, zmieniają się także oczekiwania konsumentów. Dziś poszukują oni nie tylko smaku, ale również unikalnych doświadczeń kulinarnych. SOSiWÓZ to więcej niż foodtruck, to mobilne miejsce spotkań z produktami Fanex i przestrzeń kulinarnych inspiracji, która jednocześnie odpowiada na rosnący popyt na "mobilne jedzenie".
SOSiWÓZ stworzono z myślą o kreatywnej prezentacji oferty produktowej Fanex, która trafia do różnych grup odbiorców: od profesjonalistów z branży gastronomicznej, po konsumentów detalicznych. W planach jest regularne uczestnictwo w wydarzeniach branżowych HoReCa, jak również na piknikach i eventach, których nieodłącznym elementem jest dobre jedzenie.
SOSiWÓZ to także showroom gastronomiczny, w którym mozna zaprezentować ofertę produktową i kulinarną. Dzięki profesjonalnym urządzeniom gastronomicznym, w foodtrucku można tworzyć i serwować różnorodne dania - od klasycznego street foodu, po kulinarne eksperymenty.
Przygotowanie "mobilnego showroomu" koresponduje z misją marki, która pragnie dostarczać smaki najwyższej jakości, dbając o każdy detal - od unikalnych receptur aż po przyciągający wzrok branding.
- SOSiWÓZ to dla nas coś więcej niż narzędzie promocji - to kulinarna platforma, dzięki której możemy być blisko naszych klientów i pokazać, jak wszechstronne zastosowanie mają nasze sosy. Chcemy, aby nasi klienci poczuli, że Fanex to nie tylko produkty, ale także wyjątkowe doświadczenie smakowe. Każda wizyta przy SOSiWOZIE to szansa na poznanie nas od kuchni, dosłownie i w przenośni - dodaje Piotr Kubiczek.