Kyriad Stargard dołącza do Louvre Hotels Group

Kyriad Stargard dołącza do Louvre Hotels Group

Już 17 października pierwszych gości przyjmie nowy hotel Kyriad Stargard. Obiekt będzie działał pod szyldem marki Kyriad, jednego z dynamicznie rozwijających się brandów LHG, w ramach umowy franczyzowej z inwestorem Magdaleną Szejny.

Kyriad to marka miejskich hoteli klasy średniej, w których każdy globtroter - zarówno biznesowy nomada szukający bezpiecznej przystani, jak i żądny przygód łowca atrakcji turystycznych - znajdą wszystkie niezbędne składniki radości podróżowania. Nie inaczej mają się sprawy w nowym hotelu Kyriad Stargard. Obiekt zlokalizowano w samym centrum miasta, w sąsiedztwie zabytków stargardzkiego gotyku i malowniczych parków zieleniących się nad brzegami rzeki Iny.

Co więcej Stargard Kyriad znajduje się przy ulicy Spichrzowej 2, tuż obok zabytkowego spichlerza z XVII stulecia, który wkrótce zostanie poddany rewitalizacji, oraz średniowiecznej Bramy Młyńskiej - najbardziej charakterystycznej budowli w mieście, która niegdyś służyła za punkt kontrolny dla przepływających pod nią Kanałem Młyńskim barek wyładowanych towarami, między innymi mąką z pobliskiego młyna. Historia zobowiązuje, więc tradycje okolicy zainspirowały twórców hotelowej restauracji Farina do stworzenia menu pełnego polskiej klasyki ze szczyptą nowoczesności, w którym nie mogło zabraknąć wypiekanych na miejscu chlebów i słonych przekąsek. Restauracja znajduje się na parterze, a ponad nią na gości czeka nowoczesny bar z bogatym wyborem napojów, świeżą kawą i letnim tarasem z widokiem na miasto.

Nowy obiekt - Kyriad Stargard

Kyriad Stargard oferuje dwie profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne (Spichrzową i Młyńską) o powierzchni od 35 do 40 metrów kwadratowych. W każdej z nich wydarzenia mogą odbywać się przy świetle dziennym lub w pełnym zaciemnieniu.  Przy hotelu znajduje się dozorowany parking z dostępem dla osób niepełnosprawnych, a także jedyna w Stargardzie stacja ładowania pojazdów elektrycznych.

- Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi dla nas ważny moment w rozwoju. Wkrótce planujemy kolejne inwestycje, które zapewne ukażą się pod jedną z marek Louvre Hotels Group. Jesteśmy nowi w tej branży i współpraca z Louvre Hotels Group to nowy etap rozwoju, oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Mamy głęboką nadzieję, że Kyriad Stargard wytyczy nowe trendy w branży w tej kategorii hoteli - podsumowuje Magdalena Szejny, inwestor.