Jak zachęcić gości do celebrowania Dnia Matki w restauracji?

Jak zachęcić gości do celebrowania Dnia Matki w restauracji?

Świętowanie Dnia Matki w restauracji jest bardzo popularne na świecie, coraz bardziej także w Polsce. Dlatego 26 maja jest doskonałą okazją dla zwiększenia zysków lokalu. Konsumenci coraz częściej stawiają na niematerialne prezenty, inwestując w przeżycia i wspomnienia. To dlatego rodzinne lunche, obiady czy kolacje w restauracjach, stają się popularną formą celebrowania ważnych dni w gronie najbliższych, stąd też wzrastająca popularność voucherów na kolacje.  

Warto przekonać gości, że Twoja restauracja jest wyjątkowym miejscem na spędzenie Dania Matki (i oczywiście nie tylko). Dlatego w tym dniu trzeba postawić na odpowiednią oprawę i promocję. Wielu Polaków Dzień Matki chce spędzić ze swoimi mamami oraz najbliższymi w restauracjach. Co ciekawe, nawet pandemia nie spowolniła sprzedaży tego dnia w lokalach gastronomicznych. Pomimo, że w Polsce kultura wychodzenia do restauracji na tego typu okazje wciąż jest w fazie rozwoju, zwiększony ruch w lokalach z pewnością będzie zauważalny.

Kto nie lubi niespodzianek? Nawet symboliczny upominek sprawi, że odwiedzający Twoją restaurację goście pomyślą o niej cieplej. To będzie dobry początek. Dlatego nie musisz generować przy tym dodatkowych kosztów. Co zrobić? Wystarczy ułożyć w koszu czekoladki czy ciasteczka z przyczepioną dedykacją lub sentencją, albo do posiłku dla wszystkich mam można zaoferować lampkę wina. Dzięki temu masz gwarancję, że tego typu dodatki zostaną zauważane i doceniane przez gości.

Dodatkowo dobrym pomysłem jest też nawiązanie współpracy z biznesami pozornie niezwiązanymi z branżą gastronomiczną. Stworzenie pakietów, takich jak kolacja i masaż w zaprzyjaźnionym salonie, to dobry pomysł na wzajemne promowanie swoich ofert. Takie współprace najczęściej stosowane są w mediach społecznościowych.