#Jabłonki swawole startują już od początku września

#Jabłonki swawole startują już od początku września

#Jabłonki to czas, kiedy można cieszyć się smakiem najlepszych jabłek późnego lata i swawolić na rozmaite sposoby. Z tej okazji w całej Polsce organizowane są wydarzenia - muzyczne spotkania w sadach, degustacje rzemieślniczych cydrów, konkursy w pieczeniu szarlotek, a także akcja #Jabłonki w restauracjach.

Także w tym roku do #Jabłonek mogą przyłączać się restauracje i kawiarnie z całej Polski. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest przygotowanie specjalnego menu, bazującego na sezonowych polskich jabłkach i wykorzystanie materiałów marketingowych, które udostępnione są bezpłatnie na stronie https://jablonki.com/materialy-do-pobrania/.

Każda restauracja, włączająca się w świętowanie #Jabłonek może skorzystać z kampanii promujących #Jabłonki, które we wrześniu 2021 roku będą prowadzone w internecie i ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Szefowie kuchni i menedżerowie, którzy przedstawią najciekawsze propozycje w menu, będą zaproszeni do zaprezentowania ich w serii live'ów w mediach społecznościowych festiwalu #Jabłonki.

Warto podkreślić, że #Jabłonki są świętem niekomercyjnym i niezwiązanym z żadnym produktem ani producentem. Celem #Jabłonek jest swawolenie, czyli celebrowanie tego, co u nas najlepsze: natury, piękna i polskich smaków. #Jabłonkowe wydarzenia nie konkurują ze sobą, lecz łączą różnorodne podmioty we wspólnym świętowaniu, którego symbolem jest polskie jabłko. Przykłady lokalnych wydarzeń spod znaku jabłka można znaleźć na interaktywnej mapie dostępnej na stronie jablonki.com

Mapę #Jabłonek i kampanię promocyjną święta organizuje Fundacja State of Poland, która powstała by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście, trafiającym do serc społeczności międzynarodowej - jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem. Siedziba Fundacji mieści się w Warszawie.