Robot-kelner obsługuje klientów polskich restauracji

Robot-kelner obsługuje klientów polskich restauracji

Firma AmRest, prowadząca w Polsce sieć Pizza Hut wprowadziła w wybranych restauracjach robota o nazwie BellaBot. Maszyna mająca przypominać kota zajmuje się dostarczaniem zamówień do stolików gości i może wchodzić w interakcje z klientami restauracji.

Goście dwóch restauracji Pizza Hut w Polsce, warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek, mogą zostać obsłużeni przez roboty-kelnerów. Pizza Hut prowadzi w ten sposób test robotów BellaBot. Roboty z obliczami kotów na wyświetlaczach, mają nie tylko wywoływać uśmiech na twarzach gości, ale pomagają w ich codziennej obsłudze, wspierając pracę zespołu restauracji.

Co więcej, AmRest twierdzi, że BellaBot to pierwszy w Polsce robot-kelner, który w inteligentny i autonomiczny sposób dostarcza dania prosto z pieca do stolików gości. Posiada 4 podświetlane tace o łącznej ładowności 40 kg, może więc udźwignąć 2 razy więcej niż człowiek, dzięki czemu jednorazowo dostarczanych jest więcej zamówień, w szybszym tempie. Kelnerzy zyskują cenny czas, który mogą poświęcić gościom.