Prasa dobrze widziana

Prasa dobrze widziana

2 grudnia odbędzie się branżowa międzynarodowa konferencja zorganizowana przez Polskie Badania Czytelnictwa. Wezmą w niej udział światowi eksperci, przedstawiciele rynku reklamy, badań oraz firm i instytucji marketingowych z rynku prasowego.

Głównym tematem konferencji "prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklamy" będą jakościowe treści i ich wpływ na widoczność reklam oraz efektywność kampanii reklamowych w prasie. Spotkanie odbędzie się w formule online tylko dla osób zarejesrtowanych. Zaplanowana została seria wystąpień ekspertów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA, wypowiedzą się przedstawiciele agencji marketingowych, organizacji zajmujących się audytem i badaniami prasy, analitycy oraz praktycy rynku reklamowego. Po tej części konferencji nastąpi sesja Q&A, podczas której będzie możliwość zadania ekspertom dodatkowych pytań.

Całe wydarzenie kierowane jest przede wszystkim do specjalistów, managerów i ekspertów rynku reklamowego, którzy pracują w agencjach mediowych, reklamowych, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, na co dzień planujących i realizujących kampanie w prasie.

Udział w konferencji jest bezpłatny i dostępny jedynie dla zarejestrowanych uczestników. Zapisy trwają do 30 listopada. Zapisy dostępne pod linkiem www.pbc.pl/rejestracja-na-konferencje