POS dla restauracji. Trzy powody, aby wybrać Dotykačkę

POS dla restauracji. Trzy powody, aby wybrać Dotykačkę

Specyfika biznesu gastronomicznego sprawia, że w powszechnym wyobrażeniu wymaga on dedykowanego systemu - najczęściej kosztownego, tworzonego i wdrażanego przez duże, wyspecjalizowane firmy. Tymczasem systemy POS nowej generacji już na starcie oferują bogaty wachlarz funkcji i narzędzi tworzących swoisty ekosystem odpowiedzialny nie tylko za sprzedaż, obrót gotówkowy i bezgotówkowy czy wspierający obsługę klientów, ale także zarządzający rezerwacjami i obłożeniem stołów, realizujący programy lojalnościowe, wspierający zarządzanie dostawami i magazynem, rejestrujący czasu pracy personelu oraz organizujący obieg dokumentów. A to dopiero początek.

System POS online Dotykačka szczyci się listą ponad 75 funkcji, do której stale dopisywane są nowe punkty, opracowywane przez wewnętrzny zespół lub we współpracy z rynkowymi liderami. Decydując się na wybór systemu POS, potencjalny nabywca - właściciel lub menedżer - powinien brać pod uwagę nie tylko takie kwestie jak koszt zakupu czy łatwość obsługi. Oto trzy kluczowe czynniki przemawiające za wyborem Dotykački jako optymalnego systemu POS, spełniającego potrzeby biznesu gastronomicznego nie tylko dzisiaj, ale także w przyszłości.

Całkowity koszt utrzymania

Przy wyborze każdego urządzenia, programu czy elementu wyposażenia, większość właścicieli lub menedżerów barów czy restauracji analizuje nie tylko koszt ponoszony w momencie zakupu, ale także koszt jego utrzymania i amortyzacji. Nie inaczej jest - a przynajmniej powinno być - w przypadku zakupu systemu POS.

Dotykačka należy do grupy systemów POS nowej generacji. Łatwych w instalacji, konfiguracji i obsłudze; stale aktualizowanych, podążających za najnowszymi standardami oraz regulacjami prawnymi; skalowalnych i rosnących wraz z przedsiębiorstwem; mobilnych i zintegrowanych z chmurą obliczeniową. W ogólnym rozrachunku bardziej elastycznych, wszechstronnych i tańszych w utrzymaniu od dedykowany systemów POS.

System POS online Dotykačka jest dostępny w trzech planach abonamentowych, zróżnicowanych pod kątem funkcjonalności, których miesięczny koszt zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych. Właściciel firmy - zamiast wykładać całą, niebagatelną kwotę z góry - może płacić za dostęp do oprogramowania w stosunkowo niewielkich miesięcznych ratach, dostosowując plany abonamentowe do swoich potrzeb. Co istotne w przypadku biznesów sezonowych, istnieje możliwość zawieszenia korzystania z licencji i ograniczenia zbędne wydatków, bez utraty cennych danych.

Funkcjonalność w pakiecie

Nowoczesne systemy POS oferują coraz bogatszą funkcjonalność, wykraczającą poza podstawową rejestrację sprzedaży i obsługę procesów z nią związanych. Niektóre z nich oferują całkiem bogaty wachlarz funkcjonalności, jednak bardzo często każdy moduł jest dostępny osobno, za dodatkową opłatą jednorazową lub miesięczną.

Twórcy systemu POS online Dotykačka idą o krok dalej - oferują kompletne rozwiązanie będące swoistym systemem operacyjnym firmy. W praktyce oznacza to dostęp do wszystkich funkcji zawartych w danym planie abonamentowym, bez dodatkowych kosztów. Wraz z rozwojem firmy oraz rosnącymi potrzebami, właściciel może szybko zmienić pakiet licencyjny i zyskać dostęp do kolejnych funkcji, narzędzi i integracji.

Ich lista jest bardzo długa nawet w przypadku podstawowego pakietu Dotykačka Łatwo - chętnie wybieranego przez małe, często sezonowe, biznesy. Pakiety Dotykačka Komplet oraz Dotykačka Nieograniczona umożliwiają rozwinięcie pełnej mocy i zarządzanie praktycznie każdym aspektem funkcjonowania firmy - nawet tak specyficznej, jak biznes gastronomiczny. Wymieńmy tylko najważniejsze, takie jak obsługa rezerwacji i sprzedaży, parkowanie rachunków, mobilny kelner, zarządzanie bazą klientów i obsługa programów lojalnościowych, obsługa wszystkich dostępnych metod płatności gotówkowych i bezgotówkowych, zarządzanie czasem pracy i dostępami pracowników, zarządzanie dostawami i magazynem oraz dostęp do rozbudowanych raportów, analiz i statystyk. Dotykačka jest również zintegrowana z popularnymi serwisami do zamawiania jedzenia z dostawą, umożliwiając ich obsługę w jednym urządzeniu i jednym interfejsie oraz automatyzując cały proces realizacji takich zamówień. Bonusem systemu Dotykačka jest integracja z własną chmurą obliczeniową, która nie tylko przechowuje i chroni newralgiczne dla funkcjonowania firmy dane, ale również umożliwia właścicielowi lub menedżerowi wygodne zarządzanie biznesem w dowolnym miejscu i czasie.

Wsparcie zarządzania biznesem dzisiaj i jutro

Przedsiębiorcy śledzący nawet pobieżnie najnowsze trendy w biznesie rozumieją już, jakie znaczenie ma dostęp do pełnej informacji o ich działalności. Jak to działa w praktyce? System Dotykačka umożliwia śledzenie na bieżąco utargu na każdej kasie, na każdej kategorii, a nawet na każdym produkcie lub usłudze. Właścicieli biznesów działających w różnych lokalizacjach z pewnością zainteresuje możliwość podłączenia każdej kasy - nawet jeśli znajdują się różnych lokalizacjach lub nawet różnych miastach - do jednego konta w chmurze. Dzięki temu korzystają one z tych samych ustawień oraz tej samej bazy klientów, produktów lub usług. Chmura Dotykačka, oprócz realizacji i automatyzacji wielu procesów związanych z bieżącą pracą przedsiębiorstwa gromadzi wiele istotnych i cennych danych. Dostarcza właścicielowi pełnej wiedzy o własnej firmie i wspomaga go w podejmowaniu skutecznych decyzji biznesowych oraz określaniu optymalnej ścieżki jej rozwoju. Chmura Dotykačka daje użytkownikowi dostęp nie tylko do bieżących raportów sprzedażowych, ale również umożliwia tworzenie zaawansowanych zestawień i statystyk, prezentowanych w zrozumiałej, graficznej formie. To tak, jakby mieć zawsze przy sobie osobistego asystenta, menedżera, logistyka i analityka.

autor: Marcin Marciniuk, Product&Support Manager w Dotykačka

Tekst powstał przy współpracy z Ornago Sp. z o.o.